Saturday, June 22, 2013

Ruzanna's wedding

Assalamualaikum!

Bulan ni musim cuti sekolah, so banyak la attend wedding member member office, ex school dan sebagai nya. Al kisah aku nak cerita pasal wedding last week. hehe..

Ruzanna ni exschool mate time sekolah menengah.. pernah 1 klas time form 3 kot tak silap.. heehe.. lupa sudah. mak nya chinese muslim. so the wedding got follow chinese style punya wedding sikit.. gambar tak ambil banyak sangat la.. pengantin busy.. wuwu..

ok. kitorang jadi model tambahan. banyak pulak gambarnye.. wuwu
:)
me & the bride, kahwin da kawan aku sorang ni.. hee
motif gambar ini adalah ingin menunjukkan gift yang kami dapat. terima kasih. hee
lagi sekali. hee
lepas dah kenyang, dah bergambar dengan pengantin semua.. kami gerak hospital selayang, melawat sepupu hana dengan pija dekat sana. kena deman denggi. 

kami pun ada penyakit jugak. penyakit jemah. haha.. once kalau dah keluar, payah betul nak balik awal.. kerja berborak aje.. Heading to festival mall after that, dinner dekat Tappers
muka kekenyangan. hehe
toilet. jangan di tanya mengapa kaum wanita suka ambil gambar di tandas. heh.
banyak pulak gambar aku dengan minah jepun nih hari tu.. haha
see? :)
owh lupa. time cik ayu tak join sebab dia attend wedding lain dengan cik tunangan beliau. hhee

entry aku lately memang banyak tepek gambar je.. nk story mory macam malas je. asal boleh je la ye. sekurang kurang nya kalau gambar2 ni hilang aku boleh refer blog.  hee

kbai! and happy weekend u guys. :D

No comments:

Post a Comment

free to comment..? (n_n)

Related Posts with Thumbnails