Saturday, May 4, 2013

Gwiyomi jemah's version! jeng3~

Assalamualaikum semua..

straight to the point.. layankan gwiyomi version jemah.. hahaha.. tak practice main taram je.. dengan aku2 join sekaki.. ngehehe... first hana dengan nana buat.. gelak2 weh.. kelakar sangat.. then after that improve sikit but then still gelak.. heheh

venue gwiyomi: kat redbox sogo pun boleh weh.. bedal aje.. :p

first version from nana &  hana.. haha..


ni aku punya version. kunun2 nak bagi semangat kat jemah yang lain suruh berani buat. wakakaka. hampeh.

 ni aku dengan nana punya version... hehe.. better.. ;)

jemah jemah ajak buat lagi sekali lain kali after practice betul2.. aku rasa last dah kot.. tamau buat dah.. haha.. Upload kat youtube lagi lah memang never kan.. saya tahu saya tak comel, jangan kutuk. simpan dalam hati je okeng? sian kamu kena bagi pahala kat kami. hehe

bye!




2 comments:

  1. Haha...at last! Dpt jugak akk tgk gwiyomi uols. Tahan gelak akk tgk...hihi

    ReplyDelete

free to comment..? (n_n)

Related Posts with Thumbnails