Friday, April 26, 2013

Gwiyomi!

Gwiyomi sana.. gwiyomi sini... sampai jemah pun ajak aku wat parody nih.. nak upload kat keek bagai la.. ergghh... mentang2 aku jenis hati kering, suruh aku buat ye... pandai korang.. hahaha

tak ada kerja la nak buat! tunggu free time mood tengah happy happy baru boleh consider.. keh3..

at first macam pelik jugak apasal la bersepah sangat video2 nya.. rupanya ada contest gwiyomi.. so no wonder, kat youtube penuh aih dengan macam macam style dah.. wuwu

tapi tahu kah anda founder sebenarnya?? here were go~~ siapa yang dah tahu bagus le.. yang tak tahu meh cek tunjuk na...


ni lah founder gwiyomi.. Ilhoon. dia yang create step step gwiyomi nih.. :)

bawah ni pulak, video yang mana aku suka tengok..  :)



Gail

2 cute boy katanye... ahaks!


and of course: maria elena. haha.. cool weh!

ni yang mana aku suka tengok la.. yang lain2 tuh biasa biasa je.. wuwu.. below, aku provide original singer gwiyomi girl.. nama hari.. tapi tak jumpa la pulak music video dia.. yang ni je ada.. 


Hari... :) *famous suda lagu ko yek.. =p


kalau korang perasan, step berbeza2, act up to uol la nk step macam mana pun. janji nampak comel.. jangan nampak annoying or over gediks sudah.. so sesiapa nak wat parody boleh la study suka suki korang. haha. macam tak ada kerja je kennn..

bye peeps.!


No comments:

Post a Comment

free to comment..? (n_n)

Related Posts with Thumbnails